Kifogástalan működést garantál a Kyocera
Egy termék eladását követően, az eladó kötelezettsége a jogszabályok által is rögzített garanciális időn belüli vagy a garanciális időn túli ügyintézés, a szervizelés. Ugyanakkor a forgalmazó egyéb szolgáltatásokkal is az ügyfél rendelkezésére áll, ez alól a Kyocera sem kivétel.
A világ minden táján, a hivatalos forgalmazók, eladók nemcsak a garanciális ügyeket intézik, illetve biztosítják a kötelező alkatrészellátást, hanem hasznos információkkal látják el a vásárlókat a költséghatékony üzemeltetés érdekében. Természetesen vannak olyan ügyfelek is, akiknek kevésbé kifizetődő nagyobb összeget beruházni, ilyenkor rugalmas bérleti konstrukciókat kínálnak a Kyocera termékek forgalmazói.
Akik igénylik, azoknak szerződéses alapon biztosított a Kyocera nyomtatók folyamatos karbantartása, illetve szervizelése. Ezekhez eredeti, gyári alkatrészeket használnak, amihez az ügyfelek kedvező áron juthatnak hozzá. Amennyiben az ügyfél igényli, a forgalmazó a javítás idejére cserekészüléket biztosít, így az irodai munka zavartalanul folytatódhat.